zondag 9 juni 2013

Enveloppenswap verstuurd en een traveling envelop.

In de vorige post vertelde ik over de enveloppenswap die ik heb mogen ontvangen van Diana, en ik zal nu laten zien wat ik naar Diana had verstuurd.

fair, post 020

Ik heb een houten hartje beplakt met gezellige papier, kantje en bloemetje,

fair, post 022

En ik maakte een stempel met vosje, een geurzakje, een zeephartje, een setje sluitstikkers, en een kartonnen spoel met kant erom.

Ik ga ervanuit dat ze het inmiddels heeft ontvangen en ik hoop dat ze het leuk vindt.

 

Dan ben ik ook nog druk bezig geweest met een traveling envelope op het Round Robin forum. Die ben ikzelf gestart en het thema was ‘home made knutsels’.

De bedoeling is om 6 zelfgemaakte dingetjes te versturen en de volgende mag eruit halen wat ze leuk vindt en dan de envelop weer aanvullen met zelfgemaakte dingen tot dat er weer 6 knutsels in zitten.

Dit is wat ik in de envelop had gedaan.

fair, post 021 

Ook weer zo’n hartje (ik was zo lekker bezig dat ik er gelijk maar 2 heb gemaakt) maar dan in een ander kleurtje.

TA home made knutsels 002

Een notitieboekje opgepimpt met een leuk papiertje en een nostagisch plaatje en een kantje, knoopjes en een bloemetje.

TA home made knutsels 003

Een vilten hart met zeep-rasp erin, een stoffen geurzakje en een zeephart (wat zal de envelop lekker hebben geroken!).

TA home made knutsels 001

En ook daar heb ik een stempel bij gedaan met een poes. Ik ben zéér benieuwd wat er allemaal uit gehaald wordt en wat er weer in terug komt.

Ik zal het eind resultaat hier wel laten zien!

Groetjes Antoinette.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten