maandag 17 juni 2013

Zelfgemaakte dingen swap

Op het Round Robin forum heeft Claudia een zelfgemaakte dingen swap georganiseerd. En daar wilde ik graag aan mee doen. Dat leek me wel erg leuk. En aangezien ik de laatste tijd zo lekker bezig ben met stempels maken, had ik bedacht dat het wel leuk zou zijn als ik die zou maken voor de swap. We doen met z’n zevenen mee, dus ik moest voor 6 mensen iets maken. En zo ziet mijn bijdrage eruit.

stempels swap 001

Ik heb er 6 pakketjes van gemaakt voorzien van mijn kaartje.

stempels swap 002

En dit zijn de ontwerpjes geworden. En nu mag Claudia ze gaan verdelen.

stempels swap 003

Ik hoop maar dat iedereen ze leuk zal vinden, en ik ben ook zéér nieuwsgierig wat die andere meiden voor iets leuks gemaakt hebben. Daar moet ik nog heel eventjes geduld voor hebben.

 

Groetjes Antoinette

1 opmerking: