donderdag 22 augustus 2013

Swapperdeswap en snailmail

Ik snap er niks van, dat ze het bij de TNT rustiger zouden hebben, nou, dat ligt niet aan ons, want er wordt weer heel wat heen en weer verstuurd.

Zo kreeg ik deze gezellige snailmail van Cindy ! Echt een feestje om uit te pakken!

swap speentje en snailmail 001

En ze heeft ook al zo’n mooie stempel met haar eigen naam, leuk zeg.

En dit zat er allemaal in:

swap speentje en snailmail 002

Lekker veel materiaal om mee verder te knutselen. Een aantal envelopjes (zelfgemaakt), mooie papiertjes, stikkers, kopspelden, een hele gezellige kaart en een hele mooie platte steen in een hartjes vorm, echt heel erg leuk. Cindy, super bedankt voor je leuke snailmail, er komt er snel eentje jou kant op.

 

Ook doe ik op het Round Robin forum nog een swapje met iemand en we hadden afgesproken dat we 5 zelfgemaakte dingen naar elkaar zouden sturen. Sluitingsdatum is pas eind augustus, maar ik had het al klaar dus ik heb hem al verstuurd. Dit is wat ik voor Eline maakte.

swap speentje en snailmail 004

Ze vertelde dat ze van roze houdt en van uiltjes, dus ik heb me lekker in het roze uitgeleefd.

swap speentje en snailmail 005

Vogeltjes en cup-cake zijn van vilt gemaakt.

swap speentje en snailmail 006

En alles natuurlijk ook nog even ingepakt.

swap speentje en snailmail 007

Ze krijgt het als het goed is vandaag binnen, en ik hoop zo dat ze het leuk vindt.

 

Ik heb zelf ook nog een snailtje verstuurd naar iemand via Tante Jannie’s postkamer. En dat is voor Mariska.

swap speentje en snailmail 008

De envelop beplakt met een mooi plaatje uit een tijdschrift.

swap speentje en snailmail 010

En erin een snailmail pakketje in een kleurenthema; in het oranje.

swap speentje en snailmail 011

Ook even bij elkaar ingepakt. Ik hoop dat ze het leuk vindt en vooral, ik hoop dat ze de kleur leuk vindt haha.

 

Tot de volgende keer!!

Groetjes Antoinette.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

1 opmerking:

  1. Oeh wat een super leuke post heb je gemaakt! Zo vrolijk en lekker kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen