maandag 2 september 2013

Helemaal vergeten!

Ben ik toch helemaal vergeten de foto’s te laten zien van de Traveling envelope ‘home made knutsels’ die ik zelf opgestart had op het Round Robin forum. Ik heb hem inmiddels alweer een tijdje in huis, en ik heb er gelijk foto’s van gemaakt, maar ik heb ze nog helemaal niet hier geplaatst!

De envelop is een hele tijd op reis geweest, want er waren een aantal mensen die eraan mee deden op vakantie tussendoor, dus ik heb er even op moeten wachten, maar dat was het meer dan waard hoor! Hier vertelde ik er al over wat ik ik zelf in de envelop had gedaan, en waar de envelop mee is vertrokken. En dit is wat ik terug kreeg:

TE zelfgemaakte knutsels 003

Het was een lekkere dikke envelop……….

TE zelfgemaakte knutsels 004

En dit zat er allemaal in! Iedereen heeft flink z’n best gedaan om iets moois te maken.

Ook had ik gevraagd of iedereen er een klein briefje in wilde doen met een kleine boodschap erop geschreven voor mij, en dat was ook nog een hele gevulde envelop geworden!

TE zelfgemaakte knutsels 006

Leuk hé? Leuke kaarten en zelfs ook nog een aantal kadootjes speciaal voor mij. Zo lief! Vooral het gehaakte vlaggenlijntje is super leuk.

Iedereen die mee gedaan heeft (ik weet niet of ze allemaal mijn blog lezen, maar goed) heel hartelijk bedankt voor de leuke spulletjes!

 

Groetjes Antoinette

1 opmerking:

  1. Hoi Antoinette,
    Wat een mooie pakketjes weer!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Misschien vind je het leuk om mee te doen? Meer informatie kun je vinden op m'n blog.
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen