maandag 16 september 2013

Van alles wat blogpost

Ik vertelde hier al over de 1 op 1 swap die ik met Eline deed, en dit is wat ik allemaal van haar terug kreeg.

post 007

Dat ziet er goed uit hé? En er kwam allemaal leuks uit de pakjes.

post 008

Uit de envelop kwamen deze ontzettend leuke paper piecing diertjes. Ik vind ze echt super leuk!

post 009

En er zat ook een heel leuk boekje bij met Tilda papier.

post 010

Kijk eens hoe leuk, op elke bladzijde zaten pockets met labels erin.

 

Dan heb ik ook nog meegedaan met een 1 op 1 Theeswapje, en die heb ik gedaan met Renate, en dit is wat ik naar haar stuurde.

post 001

Het ging om 5 soorten thee, en ik heb er een soort van boekje van gemaakt. Dit is de voorkant, met label erbij.

post 003

En dit is van de binnenkant. Ik heb kleine envelopjes gemaakt van de stans van Marianne disign.

En dit is wat ik van Renate terug kreeg.

post 014

Een leuke theepot, en daar zaten de thee soortjes in. Ook erg grappig idee.

 

Verder heb ik ook mijn thee swap op de bus gedaan. Op het RR forum was er een oproepje om een losse theeswap te doen, en daar heb ik mezelf voor opgegeven.

post 011

Ik moest voor 6 personen losse 50 gr. losse thee in zakjes doen en leuk verpakken. Dit is het geworden. Binnenkort krijg ik dus ook 6 verschillende soorten zakjes thee in mijn brievenbus. Ik ben benieuwd!

 

Dan zou ik nog even terug komen op de Liebster award die ik van Anne had gekregen, en ik zou weer andere mensen nomineren om ook een paar vragen te beantwoorden.

De genomineerden zijn:

Cindy van Handmade by Francina

Claudia van Scrapclaud

Joke van Musjes plekje

Mariel van Dubbeltjes en kwartjes

Esther van Esthers etalage

Pauline van Brievenbus-post

Marika van Beetje van dit, zus en zo

Sylvia van Zaanse zolder

Marleen de Romijn van Marleen de Romijn

(sorry, ik kom niet aan de 11 personen, maar als iemand zich wil toevoegen mag dat gerust)

 

En dan nu de vragen die ze mogen beantwoorden:

1. Wat zijn je hobby’s?

2. Wat is je favoriete acteur?

3. Wat is je favoriete actrice?

4. Wat vind je het allerlekkerste eten?

5. Waar zou je nog naar toe willen op vakantie?

6. Wat maakt je blij?

7. Wat maakt je boos?

8.Wat is je favoriete kledingstuk?

9. Wat is je favoriete blog?

10. Waar haal jij je inspiratie vandaan?

11. Wat is je favoriete dier?

 

Meiden, heel veel succes met de vragen en ik zou het leuk vinden als jullie ook weer mensen willen nomineren.

 

Groetjes Antoinette.

 

 

 

 

8 opmerkingen:

  1. Hey Antoinette, wat een leuke post zeg! Schattige diertjes heb je gekregen en wat een mooi theemapje heb je gemaakt.
    Handig dat ik op jouw blog even kon spieken hoe ''snailmailing'' er een beetje uit ziet want daar doe ik nu voor het eerst aan mee ook via Tante Jannie's postkamer ;) Ik ben een beginnend blogger..leuk als je eens bij mij komt neuzen :) (mandalalena.blogspot.nl) Enne...misschien dat ik me kan toevoegen aan die 11 personen?
    gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Antoinette, wat een mooie ochtend verrassing om mij te nomineren. Nu ik zal mijn best gaan doen met jouw vragen. Dat zie je binnenkort dus wel op mijn blog verschijnen. Het maakt mijn dag weer tot een bijzondere dag.

    trouwens jouw dag kan ook niet meer stuk met de mooie post die je hebt ontvangen. Vooral het thee-flopje, schitterend.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een gezelligheid allemaal. Leuk zo'n theeswap ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de nominatie. Leuk om even mij jou te kijken!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat je me nomineert, maar jullie weten alles al van mij :-) Ik ben één groot open boek op mijn blog hahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, dan zijn we allebei even ver met hardlopen. Ik heb maandag les 20 gedaan, maar wat een verschil met 19! We vonden de overstap best groot. Ben benieuwd hoe jij het ervaart!! Wat een leuke post trouwens, die papieren diertjes zijn erg schattig inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes heb je gehad,ik vind het superlief dat je aan mij dacht met een award,maar ik doe er niet aan,al heel lang niet meer,sorry dat ik zo laat reageer,maar tussen de hoofdpijn aanvallen ben ik bezig met andere dingen voor mijn winkel,nogmaals wel heel lief dat je aan mij dacht,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!!! Dank! Ik heb in m'n eigen blog je vragen beantwoord Helaas tot nu 1 nominatie gegeven... Misschien later nog meer

    gr Marika

    BeantwoordenVerwijderen